Pránaszappan

ÁSZF

1. Bevezetés
Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket.

Kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

Jelen dokumentum nem kerül iktatásra kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.

A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!

2. A Szolgáltató
A jelen Szállítási és fizetési feltételek a

Név: Bánfi Pál József e.v.

Székhely: 6800, Hódmezővásárhely, Ormos Ede u 13.

Levelezési cím: 6800, Hódmezővásárhely, Ormos Ede u 13.

Kapcsolattartó neve: Bánfiné Bozó Mónika

Adószám: 66274098-2-26

Közösségi adószám: HU66274098

Számlavezető pénzintézet: K&H Bank

Számlaszám:10400559-50526689-65511005

IBAN számlaszám: HU87 1040 0559 5052 6689 6551 1005

Email- cím: pranaszappan@gmail.com

Telefonszám: +36 30 228-4827

Web: www.pranaszappan.hu

A www.pranaszappan.hu weboldalon keresztül történő kereskedelmére vonatkozik, és azonos a jogszabály által előírt Általános Szerződési Feltételekkel. Amennyiben nincs külön utalás, a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999 II/5. rendelet az irányadó.

3. A honlapon folytatott tevékenység
A szolgáltató a webáruházban kézzel készített, természetes alapanyagú szépészeti termékeket, alapanyagaikat, és környezetbarát tisztítószereket értékesít.
4. Felhasználási feltételek
4.1. Felelősség

Felelősségi kérdések leírása, vagyis hogy a Szolgáltató mely esetekben és milyen hiba esetén zárja ki felelősségét. Például:

A Felhasználó a honlapot kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy a Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan, súlyos gondatlansággal, vagy bűncselekménnyel okozott, továbbá az életet, testi épséget, egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően.

A Szolgáltató kizár minden felelősséget a honlap használói által tanúsított magatartásért és hogy a Felhasználó teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért.

A Felhasználó köteles gondoskodni arról, hogy a honlap használata során harmadik személyek jogait vagy a jogszabályokat sem közvetlenül, sem közvetett módon ne sértse.

A Felhasználók által a honlap használata során esetlegesen elérhetővé tett tartalmat (például hozzászólás) a Szolgáltató jogosult, de nem köteles ellenőrizni, és a közzétett tartalmak tekintetében a Szolgáltató jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni és ezekért felelősséget nem vállal.

4.2. Szerzői jogok

A honlap teljes egésze (szövegek, képek, grafikai elemek, stb…) szerzői jogvédelem alá esik, így kereskedelmi célokra másolni, módosítani, terjeszteni tilos!

5. A honlapon történő vásárlás
Részletesen – itt
6. Elállási jog
Részletesen – itt
7. Szavatosság
7.1 Garancia

Az Pránaszappan termékei állandó prémium minőséget képviselnek, melyet szigorú minőségi elvárásaink és kitűnő felhasznált alapanyagaink mellett a 30 napos pénzvisszafizetési garanciánk is igazol.

Amennyiben bármilyen okból nem vagy elégedett a megvásárolt termékkel, postai úton küldd vissza nekünk, vagy személyesen add le saját márkaüzleteinkben a termék legalább 50%-os maradványát a vásárlástól számított 30 napon belül, melyre 100%-os azonnali pénzvisszafizetési garanciát vállalunk (csak a termék vételárát térítjük meg, az esetlegesen felmerült postázási költséget nem). A garancia kizárólag a vásárlásról szóló nyugta/számla bemutatásával érvényesíthető.

A pénzvisszafizetési garancia kizárólag a www.pranaszappan.hu oldalon található webáruházunkban vásárolt termékekre vonatkozik. A garancia a vásármegjelenéseinken, illetve viszonteladóinknál/partnereinknél vásárolt termékekre nem érvényesíthető.

7.2. Szavatossági, jótállási igények érvényesítése

A szavatossági igényeit a Felhasználó az alábbi elérhetőségeken érvényesítheti:

Név: Bánfi Pál József E.V.

Levelezési cím: Csongrád, 6800 Hódmezővásárhely, Ormos Ede u 13.

Telefonszám: +36-30/228-4827

E-mail cím: pranaszappan@gmail.com

8. Jogérvényesítési lehetőségek

8.1. Panaszügyintézés helye, ideje, módja

A Felhasználó a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

Név: Bánfi Pál József E.V. Levelezési

Cím: Csongrád, 6800 Hódmezővásárhely, Ormos Ede u 13.

Telefonszám: +36-30/228-4827

E-mail cím: pranaszappan@gmail.com

A Szolgáltató a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan vagy ha a Felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet – melyet öt évig, a panaszra tett érdemi válaszával együtt – vesz fel.

A Szolgáltató a jegyzőkönyv egy példányát személyesen közölt (üzlethelyiségben) szóbeli panasz esetén helyben a Felhasználónak átadni, vagy ha ez nem lehetséges, akkor az alább részletezett írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint köteles eljárni.

A Szolgáltató a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Felhasználónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát.

Minden egyéb esetben a Szolgáltató az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el.

A telefonon, vagy más hírközlési eszköz segítségével rögzített panaszt a Szolgáltató egyedi azonosítóval látja el, mely a későbbiekben egyszerűsíti a panasz visszakeresését.

A Szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást jelenti.

A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja a Felhasználót.

8.2. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Amennyiben a Szolgáltató és a Felhasználó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a Felhasználó számára:

  • Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál,
  • Békéltető testület eljárásának kezdeményezése (a Szolgáltató székhelye szerint illetékes Békéltető Testület elérhetőségeit fel kell tüntetni),
  • Bírósági eljárás kezdeményezése,
  • Stb…
9. Egyéb

9.1. ÁSZF, árak módosítása

A Szolgáltató jelen ÁSZF-et, a honlapon forgalmazott termékek árait és egyéb feltüntetett árakat nem visszamenőleges hatállyal bármikor módosíthatja, a módosítás a honlapon történő közzétételt követően lép életbe, és csak az életbe lépést követő tranzakciókra érvényes.

9.2. Technikai korlátok

A honlapon történő vásárlás feltételezi a Felhasználó részéről az Internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra. A Szolgáltatót nem terheli felelősség, ha bármilyen működési hiba észlelhető az internetes hálózatban, ami megakadályozza a honlap működését és a vásárlást.

9.3. Adatvédelmi szabályzat

A szolgáltató adatvédelmi szabályzata itt érhető el:

Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: 2014.06.01