Pránaszappan

Hogyan vásárolj?

1. Megrendelés folyamata
A honlap termékbemutatási, és online megrendelési lehetőséget biztosít a Felhasználók számára. A honlapon a Felhasználó menüpontok segítségével böngészhet. A termékek kategóriarendszerbe sorolva találhatók meg.

A kategória nevére kattintva a benne szerelő termékek listája látható. Ha az adott kategóriában lévő összes termék nem fér ki egy oldalra, akkor a termékek felett és alatt lévő számok segítségével lehet lapozni. A termék listáról a részletes termék oldal a termék nevére klikkelve érhető el, itt tájékozódhat a megrendelni kívánt termék részletes jellemzőiről, áráról.

A honlapon lehetőség van kulcsszó alapján terméket keresni. A keresési feltételeknek megfelelő termék találatok a kategóriákhoz hasonlóan listaszerűen jelennek meg.

A választott termék a kosár gomb segítségével helyezhető a kosárba, a gomb mellett a szükséges darabszám beállítható. A Felhasználó a kosár tartalmát a Kosár menüpont segítségével ellenőrizheti. Itt módosíthatja azt, hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván rendelni, illetve törölheti az adott tételt. A Kosár ürítése gomb segítségével lehetőség van a kosár teljes kiürítésére is. A Felhasználó a Megrendelés gombra klikkelve folytathatja a vásárlási folyamatot. Második lépésként lehetőség van belépésre, regisztrációra, valamint regisztráció nélküli vásárlásra.

A regisztráció, és a regisztráció nélküli vásárlás esetén az alábbi adatokat kell a Felhasználónak megadnia: e-mail cím, név, telefonszám, számlázási cím, valamint ha ettől eltérő a szállítási cím. Regisztrációhoz az előbbi adatokon felül egy jelszó megadása is szükséges. A sikeres regisztrációról a Felhasználó e-mailben, és a honlapon tájékozódhat. A Felhasználó a regisztrációjának törlését e-mailben kérheti a Szolgáltatótól, ez esetben új vásárláshoz újra kell regisztrálnia. A hozzáférési adatok titokban tartásáért a Felhasználó felelős. A Felhasználó felelős az adatai frissítéséért, valamint köteles a Szolgáltatónak bejelenteni, ha tudomására jutott, hogy az adataival harmadik fél visszaélt. Elfelejtett jelszó esetén a honlapon új jelszó kérhető a regisztrált e-mail címre. Amennyiben a Felhasználó korábban regisztrált a honlapon, a megrendelési folyamat az e-mail címének és jelszavának megadásával folytatható.

A megrendelés következő lépéseként a Felhasználónak ki kell választania a számára megfelelő fizetési és szállítási módot. A Felhasználó egy összefoglaló oldal segítségével ellenőrizheti minden korábban megadott adatát, és a megrendelni kívánt termékeket, azok mennyiségét. Adatbeviteli hibák esetén a ceruza ikon segítségével javíthat a megadott adatokon. Ha mindent megfelelőnek talál, akkor a Megrendelés elküldése gomb segítségével véglegesítheti rendelését. Erről a honlapon, illetve e-mailben kap megerősítést. Amennyiben a megrendelés rögzítése után (pl.: a visszaigazoló e-mailben) észlel hibás adatot azt haladéktalanul, de legfeljebb 24 órán belül köteles jelezni azt a Szolgáltató felé.

Megrendelési szándéktól függetlenül a Felhasználó a belépést a Vásárló Belépés ablak, vagy a Belépés menüpont segítségével végezheti el. Belépés után megjelenik egy Adatok módosítása menüpont, ahol a regisztráció során megadott adatait tudja módosítani, valamint a leadott megrendelésének adatait, és állapotát követheti nyomon.

Az árak megtekintéséhez, és a termék kosárba helyezéséhez nem szükséges bejelentkezni. Lehetőség van a webáruházban regisztráció nélküli vásárlásra. A regisztrációt követően azonban törzsvásárlói kedvezményre lesz jogosult a vásárló. A kosár tartalma a “Kosár elmentése” gomb megnyomásával elmenthető, mely nem jelenti a termék lefoglalását. A későbbiekben, ha a vásárló úgy dönt, hogy megvásárolja a terméket a “Kosár visszaállítása” gombra kattintva teljesen visszaállíthatja, és be tudja fejezni a megkezdett vásárlási folyamatot.

Áruházunkban jelenleg bankkártyás fizetéssel, előreutalással valamint készpénzzel van lehetőség a vásárolt termékek vételárának kiegyenlítésére.

2. Fizetési módok
  • – előreutalás (banki átutalás)
  • – Barion: bankkártyás fizetés
  • – készpénz, személyes átvétel esetén

Banki utalás: A megrendelést követően utalja át az összeget a cég megadott bankszámlájára. Amint megérkezik az összeg, a lehető legrövidebb időn belül ( legfeljebb 3 munkanap) indítjuk az árut, amennyiben a megrendelés visszaigazolásában az áru rendelkezésre állásáról nem adtunk más információt. Lehetőséget nyújtunk arra is, hogy vásárlóink elektronikus úton megküldjék nekünk az átutalás igazolását (pl. válaszlevélként a megrendelés visszaigazolására), így az árut a következő kiszállítással küldjük.

Az utaláshoz szükséges adatok: Bánfi Pál e.v.

bankszámlaszáma: 10400559-50226689-65511005 (K&H BANK)

Amennyiben az előre utalást (banki átutalást) választja, az összeg beérkezését követően adjuk fel a megrendelt árut. A számlát a csomag tartalmazza. A beérkező megrendelést e-mailben, illetve telefonon visszaigazoljuk, ezzel létrejön a szerződés. Az egyezetett és megrendelt termékeket átadjuk a csomag szállítójának.

Készpénzes fizetés: Személyes átvétel esetén, a következő címen: 6800 Hódmezővásárhely, Ormos Ede u. 13 Telefon: +36 30/228-4827

Barion – bankkártyás fizetés: A kosarában található termékeket kényelmesen online is kifizetheti bankkártyája segítségével a Barion biztonságos fizetési rendszerén keresztül.

3. Szállítási módok
A Szolgáltató a termék kiszállítását a termék vételárának és a szállítási költségnek (a megrendelőlapon: végösszeg) a bankszámlán történt jóváírása után kezdi meg.

Személyes átvétel esetén nem szükséges előre utalni a vételárat.

A termékeket a mindenkori postai díjszabás alapján szállítjuk ki, melyet 2kg-ig ajánlott levélként adunk fel. Az utalás előtt mindenképpen várja meg a rendelés visszaigazolását, hogy a postai díjat pontosan meg tudjuk adni. Amennyiben egyes termékek nem találhatók meg a raktárunkban, erre a terméklapon vagy külön e-mailben felhívjuk a vásárló figyelmét. Az áru megrendelésével és kifizetésével a vásárló ezt tudomásul veszi. A kiszállítás előzetes egyeztetés után, hétköznapokon történik.

Bruttó 10.000Ft -ot meghaladó megrendelés esetén INGYENES a kiszállítás.

Személyes átvétel:  Kizárólag Hódmezővásárhely területén belül. Lehetőség van személyes átvételre (minden hétköznap 13:00-18:00-ig) Hódmezővásárhelyen Ormos Ede 13 sz. alatt. Minden esetben kérjük, hogy telefonon vagy e-mailen előre egyeztessenek időpontot a személyes átvételre, hogy a megvásárolni kívánt termék megtalálható legyen. Amennyiben olyan terméket foglaltak le, amely a nincs raktáron, felvesszük Önökkel a kapcsolatot, amint az áru elkészül.

4. Ajánlati kötöttség, visszaigazolás
A Szolgáltató a Felhasználót 48 órán belül tájékoztatja a visszaigazolásról. Ha a Felhasználó nem kapja ezt meg 48 órán belül a visszaigazolást, úgy a Felhasználó mentesül ajánlati kötöttsége alól, a megrendelt termékeket nem köteles átvenni.

A visszaigazoló e-mail tartalmazza a vásárlás során megadott adatokat, a rendelési adatokat, a megrendelt termék(ek) nevét, árát, a választott fizetési és szállítási módokat, a rendelés sorszámát, valamint ezen felül a Felhasználó rendeléssel kapcsolatos megjegyzéseit.

5. A szerződés létrejötte és iktatása
A szerződés megkötésére magyar nyelven van lehetőség. A megrendelés leadása elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak megfelelően irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.

A szerződés az automatikus visszaigazolás megérkezésével jön létre.

A honlapon keresztül kötött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, a Szolgáltató azt nem iktatja, utólagosan nem hozzáférhető.

A Szolgáltató aláveti e magát bármilyen magatartási kódex rendelkezéseinek és amennyiben igen, akkora magatartási kódex hol érhető el.

6. Számla
A Szolgáltató papíralapú számlát állít ki, melyet a csomagban helyez el. Ha a Felhasználó egyes tételekről külön számlát szeretne kérni, akkor külön kell azokat megrendelnie vagy e-nélkül is lehetőség van-e a külön számlázásra?